3 Haziran 2012 Pazar

Happythankyoumoreplease - Mutluyum Devam Et

Uzun aradan sonra ve bilgisayarımı tamir ettirdiğime göre artık film izleyip birşeyler yazmalıydım.
Neyse seçtiğim film ise pazar günü öğleden sonra sanki muhabbet eder gibi izlenen, How I Meet Your Mother dizisinin Ted'inin yazıp yönetip bir de üstüne oynadığı: Happythankyoumoreplease. (Türkçeye çevrimini yine beğenmediğim filmlerden biri.) Josh Radnor kendinin yazıp, yönetip, oynadığından da anlaşılacağı için kendine kişisel bir film çekmiş. Sanki şöyle düşünmüş, ben olsam şöyle bir film yapardım, şöyle yazardım gibi.
İnsanı yormayan bir film. Pazar günü biranızı alıp, ya da kahvenizin içine viski koyup tatlı tatlı izleyebilirsiniz.
Bir kaç replik vermek gerekirse, filmin sonlarına doğru Annie Sam'e"Hani insanlar der ya, güzellik insanın içindedir diye. Tamamen saçmalık, Güzellik insanın dışındadır. Kendimi güzelliğimle seviyorum. Hüznü bırak ve sevilmeyi hak eden insan ol" gibi birşeyler der.
Abartısız, tatlı, sakin bir film. abartılı, yorucu oyunculuk da yok. Tavsiye edilir. Ayrıca son not olarak, Josh Rodney acaba Ted karakterinin etkisinde kalıp o karakterden rol çalmış mıdır? Diye şüphe etmiştim ama şüpheye yer yok. Çok da güzel kendi çalıp oynamış. (Yazan: Eren)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder