14 Temmuz 2012 Cumartesi

Dark Shadows - Karanlık Gölgeler

Tim ? Burten ? Siz ikiniz orada mısınız ? ben cevap vereyim değiller.. Ne çok sıkıldım ben filmde ? Bilmiyorum yüksek beklentilerden olmalı..


Johnny Depp'in şeytan tüylü oyunculuğunun etkisinde kalarak mı çok beklentilerle gittim bilmiyorum ya da " Tim Burten çekerde gitmez miyiz olumm!! " efektiyle mi hareket edildi onuda bilmiyorum ama bir sinema bileti üzerine de konuşmuyorum..Konuştuğum şey " can sıkıntısı ". Tim amca aslına bakarsanız klişeleri iyi işler izleyiciye de güzel yansıtırdı ama bu filmde diğer Tim Burten karakterlerinin yanısıra asla hiç bir karakter trend olmayacaktır.. Hiç bir karakter samimi değildi.. Yeterince saçma ve klişe olsaydı gayet kabul görecekti ama o sınırı aşamamışlar ve ortalarda bir yerlerde kalmışlar.. Evdeki 2 domates 1 biber ile harikalar yaratacağını sanan, öğrenci evi mutfağından çıkma bir film.. yanına çay bile demlenmemiş..artık onuda siz düşünün.. ( Yazan : Yusuf )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder