14 Temmuz 2012 Cumartesi

The Ghost Writer - Hayalet Yazar

Dvd'cime gittiğimde şansıma orada olan çok değerli bir sinefil abimiz bana 20 tane güzel film önerdi 1 saat koyu sohbet ettik ve o filmlerden biri Hayalet Yazar..

Film aslına bakarsanız ortalarda biryerlerde kaldı kafamda.. Kadrajlar şahane ve atmosfer tamda filmde olması gereken haller içerisinde ama oyunculuk adına Ewan McGrogor beni tatmin etmedi.. Bilemiyorum aslında 90's polisiye film yazarlarının kalıbından çıkma bir film gibi duruyor.. Efekt olmadan izlediğimiz ve hayran kaldığımız eski TRT gece kuşağı polisiye filmlerini andırıyor genel yapısı filmin ama bir şeyler hep eksik gibi geldi bana ve toplasan bir 15 dakika gereksizce uzatılmış ama Pierce Brosnan tam bu noktada " heyt! ben bu işin adamıyım, politik işler ve yanar döner haller benim işim" diyor ve filmin rengini değiştiriyor.. Görülmeyi hakeder niteliklerde olan bir film olduğunuda eklemek isterim..
 ( Yazan : Yusuf )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder