31 Mart 2012 Cumartesi

The Blues Brothers/Cazcı Kardeşler


Acaba bu filmi neden bu kadar geç izledim? Yoksa aslında geç değil de her şeyin bir zamanı var da ben tam zamanında mı izledim? Şarkılı, eğlenceli, danslı, böyle tekrar tekrar izlersin de mutlu olursunlu bir film. Filmde rol alan ünlü hatta hayatta olmayan blues/jazz müzisyenlerinin seslendirdiği şarkılar zaten muhteşem(Biraz da üzücü tabi).


Blues kardeşler umarsızca masum görünen suçları işleyip, sürekli sayısı artan polislerden kaçıyorlar. Hepsi de çocukken kaldıkları yetimhanenin kurtulması için. Yetimhaneyi kurtarmak için eski gruplarını bir araya getirmeye çalışıyorlar. Bunu yaparken tabi ki de çok eğlenceli, komikli macera yaşıyorlar.
İzledim mutlu oldum. Daha sonrasında dinlemelere doymadım, gün içinde resmen arka fon filmim oldu. Arşivde durmalı ara ara izlenmeli. (Yazan: Eren)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder