19 Mart 2012 Pazartesi

Drive


Ben bu filmi Yusuf'un sevdiği kadar sevmedim. Aslında baya hiç sevmedim. Ryan Gosling ve Carey Mulligan'a yönetmen, siz öyle durun güzel, yakışıklı ve seksisiniz zaten, ben sizin etrafınızda süper bir film çekeceğim demiş bence. Ha bir de arada üzgünlü bakışlar atın ben oraları sündürüp harika sahnelere çevireceğim demiş. Sıkıldım bir ara gözüm bile daldı. O uzun yavaş çekimli anlamlı gibi sahneleri yok mu?  Bence zaten Ryan Gosling genel olarak filmlerinde durup o tipik kuzu gibi bakışlarıyla oynar gibi yapıyor. Sanırım Ryan Goslin'i hiç sevmiyorum, bu filmle de sevmediğimi daha iyi anladım. Bol bakışmalı, duygusal, silahlı, arabalı,  yakışıklılı film izlemek isteyen varsa, o gereksiz ağır çekimler bana koymaz, iki güzel insan görmüş olurum, dersen izle.
Dip not: Filmde az da olsa Mad Men'in seksi Joan'ı Christina Hendricks oynuyor.( Yazan : Eren )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder