6 Mart 2012 Salı

Our idiot brother
















            Hani keyifsizken bir dvd'ciye girdiğinizde gözleriniz "off beynimi çalıştırmıyacak herhangi birşey izliyeyim ben en iyisi.. ", bakışıyla tarar ya filmleri..işte Our idiot brother'ı o şekilde seçtim... Film , aslında çok özel bir film çıktı ve beni utandırdı aslında..Sanatsal replikler yok efendim Fransız kadrajlarını anımsatan niteliklerinden ötürü özel demiyorum, içeriği açısından çok özel ..Aslında bakarsanız kendi hayat felsefemi anımsadım filmi izlerken..Biraz saf hallerimiz hepimizin vardır ama " iyi niyetli insan olmak"  bazen herşeye inanmanızı ve kendinizi insanlarla kolayca paylaşmanıza ve bunun sonucundada kolaylıkla sizden yararlanmalarına yol açabiliyor.. İşte film tamda burada başlıyor..İyi kalpli gözlerle bakan biraz safça bir adamın ailesiyle geçirdiği zor zamanlar ve aslında iyi olmanın güzelliği ile anlatılmış filmde..

IMDB'nin 6.6 verdiğine bakmayın.. Ben 8'i bile zorluyacağını düşünüyorum..Yazan : Yusuf )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder